L O L L I P O P


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
Mama Stuff

something

Memey Credits

Thankgyu

Template by Aqila Farah Zulkifli . Basecode by Yasmin/Yacemin.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Kryie Yaa
18Disember 2012
hai dan assalamualaikum ! hehehe .. today Is 18 disember 2012 .. yes today and I create this post because I got some story that make me crazy ! walaweeeee ! hahaha .. oke actually pada pukul 12 malam lagi aku tengah main lappy tetibe battery is about to die . charger ada kat bilik akak aku yang pertama yang bernama Sharyna Binti Sahrin yes my first sister . haha ! actually charger ada kat bilik dia sebab masa petang aku duduk kat bilik dia walaupun rumah aku hujan tapi aku rasa sangat panas so aku duduk kat bilik dia sebab bilik dia ada air-cond . hahaha . oke stop story about this :) I wanna say about the charger ,, dalam pukul 12 tu my mom olok olok tidur sebab maybe dia taknak kasik aku over-night ! euu like people always say "TAK REMAJA LA KALAU TIDUR AWAL" hehehe .. oke stop masa dalam pukul 12 aku pon terpaksa la "SHUT DOWN" lappy ni walaupun hati tak terasa nak shut it down :'(( ! tapi charger dah takda sebab masa petang aku duduk kat bilik akak aku then aku lupa nak keluarkan charger lappy aku dah mak aku kunci .. aku tak tahu kenapa mak aku kunci pintu bilik akak aku maybe dia taknak kasik aku tidur kat bilik akak aku .. ye la ELEKTRIK ., aku kalau tidur bilik akak aku bukak penghawa dingin tu then jenis aku suka bangun lambat .. remaja la katakan ! :) heheheh .. oke masa aku dah shut down aku geram gile aku kejut mak aku mak aku tidur rupa rupanya dia bukan main main tapi betol betol :'( !! then , aku asik keluar masuk bilik mak jea sampai pukul 12.30 .. semata mata nak cari kunci bilik akak aku :'( aku ni dah macam orang terbuang pon ada jugak ! :'( :'( :'( ~ sebab nak barang sendiri pun tak dapat ! then masa pukul 12 aku ~onthephone~ with my Mrs.Crush <3 :3 . ehhh ? hahahahahaha .. crush je oke ! dia yang jadikan aku crush ~ so aku pon okeyy jea lahh .. sebab aku malas nak amik tahu pasal crush ni lagipon ramai jugak budak budak and kawan kawan aku asik story about "CRUSH" .. aku tahu crush apa . so aku buat buat watdeng . haaaa watdeng means wat wat tak amik port malas la nak amik port . ! :D tak romantik kan aku ? xP ~ apa apa jea lah aku tak nak cerita pasal sweet and romantik lah ! :D :D then aku OTP dengan dia .. adalah dalam lebih kurang 45 minit ! actually aku nak telepon sampai 1 jam .. tiba tiba phone tak dengar suara masing masing .. jadi aku malas nak peduli aku buat bodoe jea lah dan teruskan kebodohan dengan matikan jea lah handphone . hahahahahahahahaha .. then aku call member aku selama berbaki 15 minit .. nama member aku tuh AMIRUL HAZIQ dia ni umur 17 tahun .. duduk kat perak .. kenal kenal kat handphone masa tuh dia mintak no phone . aku bagi lah . aku bagi sebab semasa aku chat dengan dia .. dia jenis orang yang peramah so aku kasik jea lahh .. . #Ehh lupa nak bagi tahu nama Mrs.Crush aku tuh . hehehe . nama Facebook dia : AMYRA SMARTIES nama twitter dia aku malas ahh nak bagitahu sebab dia suka tukar tukar nama ! :P :P :P ! hehehehehehe oke . conclusion dan aktiviti aku call mereka sama jea walaupun sorang 45 minit dan sorang lagi 15 minit aku buat benda sama .. aku suka menyanyi . so aku nyanyi sampai lirik berterabor .. pitching tunggang langgang semua buat bodoe .. haha . diaorang suka dengar aku nyanyi sebab nanti diaorang akan ketawa .. ye lah diaorang ketawa sebab suara aku macam "DATO SITI NURHALIZA" kot ! hahahahaaaa :P :P ! tapi ada aku kesah diorang nak ketawa ke menangis ? asalkan aku dapat nyanyi dan ada orang dengar oke lahh . bukan sebab apa .. sebab aku buat macam tuh aku rasa aku ni dihargai suara aku ada pon nak dengar . yea lah aku kan artis . :D ! then masa dah lepas abis otp selama 1 jam .. aku mula duduk tak tenang balik nak cari charger .. hahaha . so aku mula lah aktiviti dengan keluar masuk bilik mak aku dengan harapan dapat kunci bilik akak aku tapi hmmm . hampehhhh :'( :'( ! then aku dapat idea aku amik rotan konon konon boleh tarik charger dan selimut aku tapi aku lupa selimut aku atas katil dan charger kat plugg ! so kedua dua benda alah ni buat aku rasa nak bunuh diri menyusahkan jea ! hahahahahahaha . ada aku kesah ?_? ! oke masa tuh aku dah tak dapat apa apa selain aku amik pisauuu ! :') bukan nak bunuh diri tapi yea lahh nak cungkil pintu punya tombol dengan pisau ! dengan harapan dapat bukak .. bukan hanya pisau malah menggunakan benda yang nak bukak susu tuhh , garfu , air liur , pencungkil gigi dan lidi . :'( last last semua tak berhasil aku pun tukar la kepada pisauu yang kecik sikit ! hehehehe .. then ONLY GOD KNOWS MY HAPPINESS BECAUSE IT SUCCEED ! aku punye gembira sampai nak menangis .. :'( aku punye gembira sampai ke depan bilik then  lompat kejap dengan hati gembira . hahahahaaaa .. then masa dah boleh bukak pintu akak aku .. aku terus AMIK CHARGER DAN SELIMUT dan rupa rupanya ada lagi 1 barang aku iaitu BAJU aku .. aku terus amik ! :* then now .. aku terus main lappy ni . aku buat post ni sebab perkara ni baru berlaku ! hehehehe .. so aku malas nak lambat lambat aku terus buat . ahhh ! masa dah amik semua barang akak aku tuhh aku terus kunci balik bilik dia dan buat buat macam tak tahu sudahlah .. harap harap mak aku tak tahu . ahh ! lantak ahh sapa suruh kedekut nak bagi kunci ?? tahu masa aku tak dapat kunci semua benda keluar dari mulut . hanya ALLAH je yang tahu . nak maki hamun sayang mak :3 so aku bebel lah semua .. ! hahaha . ada sikit la yang memaki tapi aku mintak maaf nanti :) hehe ! ehh ? oke lah sampai sini jea postt :) . see u at next post . :D ! k lah assalamualaikum:) 

0 comment[s] | back to top